Squirrel!! Love it & the colors are great :)
That's so cute. I love the colours that you've chosen.
Wat is deze leuk geworden!
Wat een mooie kleuren, en ik wilde nog even vertellen dat ik je ornamentjes super vind...LiefsErna
Fantastic colors. Love it.
Helemaal goed, wat een mooie stoffen zijn het ook weer.Groetjes Yvon.
Heel mooi gecombineerd en het hele blok past echt goed bij elkaar. En het is zoals altijd perfect in elkaar gezet. Perfect fabric choice and the whole block works really well. And as usual: your stitching is perfect.
So pretty! And lovely show in the previous post too!
Wonderful choices for your fabrics! I love your block!
Adorable! Henrietta looks great.
Post a Comment
10 comments:
Squirrel!! Love it & the colors are great :)
That's so cute. I love the colours that you've chosen.
Wat is deze leuk geworden!
Wat een mooie kleuren, en ik wilde nog even vertellen dat ik je ornamentjes super vind...
Liefs
Erna
Fantastic colors. Love it.
Helemaal goed, wat een mooie stoffen zijn het ook weer.
Groetjes Yvon.
Heel mooi gecombineerd en het hele blok past echt goed bij elkaar. En het is zoals altijd perfect in elkaar gezet.
Perfect fabric choice and the whole block works really well. And as usual: your stitching is perfect.
So pretty! And lovely show in the previous post too!
Wonderful choices for your fabrics! I love your block!
Adorable! Henrietta looks great.
Post a Comment